Erkoç Narenciye Bahçelerini Gezdi

Kahramanmaraş Gündem

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Küçüksır Mahallesi’ndeki narenciye bahçelerinde incelemede bulundu.

Küçüksır Mahallesi’nde narenciye bahçelerini gezen Başkan Erkoç şunları söyledi: “ Saygıdeğer hemşehrilerimiz burası Adana, Mersin, Tarsus değil. Burası Onikişubat İlçemiz Küçüksır Mahallemizin narenciye bahçelerindeyiz. Güzel şehrimizin güzel bir köşesi.

Burası dört mevsimin tüm güzelliklerini içinde barındıran ve dört iklime ev sahipliği yapan Akdeniz'in incisi Kahramanmaraş bir köşesi. Onikişubat İlçemiz Küçüksır Mahallemizde bulunan ve bereketli toprakların hediyesi olan Portakal, Limon, Mandalina ve Kivi bahçesini gezdik, çok mutlu olduk.”

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.