İçişleri Bakanı Soylu, "Sivrice merkezli depremde 4 vatandaşımızı kaybettik" dedi.
Ayrıntılar Gelecek...
Depremde İlk Acı Haber Geldi
İçişleri Bakanı Soylu, "Sivrice merkezli depremde 4 vatandaşımızı kaybettik" dedi.
İçişleri Bakanı Soylu, "Sivrice merkezli depremde 4 vatandaşımızı kaybettik" dedi.
Ayrıntılar Gelecek...