Okay, Motosikletçilerin Yelek Giyme Törenine Katıldı

Başkan Okay, yeni kulüp üyelerinin yelek giyme törenine katılarak hayırlı olsun dileklerini iletti.

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, Türk Chopper Motosiklet Kulübü’nü ziyaret ederek üyeleriyle sohbet etti.

Yeni üyelerin yelek giyme töreninde konuşan Başkan Okay, motosiklet tutkunlarının her zaman yanında olduğunu vurguladı.

Okay, burada yaptığı konuşmasında şunları söyledi: “Uzun bir süredir Türk Chopper Motosiklet Kulübü’nde üyeleriyle bir araya geliyoruz. Burada bir birlik ve beraberliğin oluşması çok önemlidir. Motosiklet tutkunlarının bir kardeşlik ortamında birbirlerine destek olduğunu görmek son derece önemlidir. Bizde her zaman onların yanındayız. Bugün yeni katılan üyelerin yelek giyme törenini de icra ettik. Onlara da kulübe hoş geldiniz diyoruz. İnşallah sağlıklı, güvenli ve huzurlu bir sürüş gerçekleştirirler.”

Okay, konuşmasının ardından kulüp üyeleriyle hatıra fotoğraf çektirdi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.