Jandarma Aracıyla Taksi Çarpıştı 3 Yaralı

Edinilen bilgiye göre; Onikişubat ilçesine bağlı Önsen Mahallesi’nde seyir halinde olan sürücü, yönetimindeki ticari taksinin direksiyon hakimiyetini kaybederek güzergah üzerinde seyir halinde olan jandarma aracına çarptı.

 Çarpmanın etkisiyle 2’si jandarma personeli olmak üzere, 3 kişi yaralandı.

Yaralılar ihbar üzerine bölgeye gelen sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırılırken, kaza ile ilgili inceleme başlatıldı.

SHA

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.