Kar Çalışmaları Devam Ediyor

Yoğun bir şekilde sürdürülen çalışmalarla yerleşim yerleri ulaşıma açık tutuluyor.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehir genelinde etkili olan olumsuz hava koşulları ve kar yağışının günlük yaşamı ve ulaşımı aksatmaması için sahada seferberliğini sürdürüyor. Vatandaşların güvenli ve kesintisiz ulaşım sağlayabilmesi amacıyla ekipler, merkezden en ücra mahallelere kadar geniş bir alanda aralıksız görev yapıyor.

Yol Yapım, Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığı ile Kuzey İlçeler Daire Başkanlığına bağlı ekipler, kar küreme ve tuzlama araçlarıyla cadde, bulvar, sokak ve kırsal yollarını ulaşıma açık tutuyor.

Ekipler, buzlanma riskine karşı düzenli aralıklarla tuzlama ve solüsyon uygulamaları gerçekleştiriyor. Böylece sürücülerin güvenliği sağlanırken, şehir içi ulaşımda aksaklıkların önüne geçiliyor.

 Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada, kar yağışı devam ettiği sürece ekiplerin sahadan ayrılmadan çalışmalarını sürdüreceği, vatandaşların güvenli ulaşımı ve mağduriyet yaşanmaması için tüm tedbirlerin alındığı bildirilirken, karla mücadele taleplerinin ALO 153 Çağrı Merkezi’ne iletilebileceğini belirtildi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.