Depremin İkinci Günü Neler Oldu, Neler Gördüm?

Yazı'ya Git
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gamze Gökcek 3 yıl önce

Allah bundan büyük felaket vermesin ve buda son olsun İnşaAllah

Avatar
Leyla 3 yıl önce

Aslında en gerçekçi sözler duygulardır bunlar, herkes Her şeyi farklı anlatırken insan ne yaşadığını sorguluyordu. Rabbim bir daha yaşatmasın bu çaresizliği. Ifadeleriniz, gözlemlerinizi ve yaşadıklarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkürler

Yazı'ya Git