Bozdağ Çalışmaları İnceledi

Pazarcık Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü’nce ilçede başlatılan sıcak asfalt çalışması, Ahmet Bozdağ Mahallesi’nde devam ediyor.

Çalışmayı yerinde inceleyen Başkan Bozdağ yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Sıcak asfalt çalışmalarımız Ahmet Bozdağ mahallemizde devam ediyor. Kısa süre içinde buradaki çalışmalarımız tamamlanmış olacak. Başta muhtarımız ve mahalle sakinlerimiz sabır ve anlayış gösterdiler. Biz de birinci sınıf sıcak asfaltla caddemizi kaplamış oluyoruz. Hedefimiz Pazarcık'ta yol kalitesini yükseltmeye devam etmek, yol medeniyettir diyoruz ve Pazarcık'ı o hak ettiği yere hep birlikte getireceğiz.”

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.