Otomobiller Kamyonete Çarptı 2 Yaralı

Tepebaşı Mahallesi, Tepebaşı Caddesi'nde kırmızı ışıkta bekleyen Hayati Yıldız'ın kullandığı 38 LZ 152 plakalı kamyonete, Termik Caddesi'nde seyreden Şakir Dalka idaresindeki 46 EK 651 plakalı otomobil ile Harun Arslan yönetimindeki 06 LAV 81 plakalı otomobil aynı anda çarptı.

Kazada, sürücü Dalka'nın yanı sıra Durdu Mehmet Bayrı yaralandı.

Kazada yaralanan 2 kişi, 112 Acil Servis ekiplerince Elbistan Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

AA

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.