Telefonla Konuşurken Çaldılar  

Merkez Yüreğir ilçesi Levent Mahallesi'nde Ali A. (19), sokakta cep telefonuyla konuştuğu sırada yanına bisikletli iki kişi yaklaştı.

Şüpheliler, Ali A'nın telefonunun elinden alıp olay yerinden kaçtı.

Durumun bildirilmesi üzerine İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Yankesicilik ve Dolandırıcılık Büro Amirliği ekipleri, şüphelileri yakalamak için araştırma başlattı.

Ekipler, bölgedeki bir evin güvenlik kamerasından zanlıların eşkalini tespit etti.

Şüpheliler M.B (15) ile A. K. (20) gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, ev hapsi kararıyla salıverildi.

AA

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.