Bak Hele Hele!

Yazarımız M. Serhat TOPALCA'nın yazısı... 

Öyle buyurdu Zerdüşt diyor yazar, tabi kimin umurundaki ne buyurup buyurmadığı. O sadece buyurmuş ama kime, neden, nasıl, niçin?

Büyükşehir Güreş Takımı Koordinatörü yerel basının spor muhabirleri ile (haberde öyle yazıyor ben demiyorum) 2018’in ilk 6 aylık dilimini değerlendirmiş.

Gülmüyorum, şaşırmadım da; niye güleyim ki, niye şaşırayım ki? Hepimiz zaten gülüp, şaşırıyoruz.

Arkadaş duyanda zannedecek ki, yerel basında bir sürü muhabir var ve hepsinin de kendi alanı var onun dışında hiçbir konuya bakmıyor. Ya hu bilmiyor musunuz, bizde bir muhabir bütün hamallığı yapar. Her türlü habere koşar, bakar. Ne yani şimdi yerel basın diye çerçeveyi daracık tutup birkaç tane gazetenin muhabirini çağırdık diye profesyonel bir gazetecilik yapıldığını mı ima etmeye çalışıyorsunuz? Yapmıyorum şu gıcık ve vıcık espriyi, kim inanır kadir falan var ya işte onu…

Yerel gazetenin spor muhabirleri diye birkaç arkadaşımızı çağırırsınız sonra da haberi herkes yayınlasın diye toptan servis edersiniz. Oldu mu şimdi bu? Madem spor muhabirleri olan gazeteleri davet ettiniz, bizim sporla falan ilgimiz yok, biz anlamayız zaten, ki bu güne kadar gördüğümüz, aldığımız hiçbir spor haberini yayınlamadık, öyleyse niçin bize de gönderdiniz haberi? Size göre kim sporla ilgileniyorsa onlar girsin haberi kardeşim.

Ağa deyinsene bizim canımız böyle tensip buyurdu, böyle uygun gördük. Sizde ister yayınlayın haberi ister yayınlamayın. Valla haklısınız, doğru söze ne denir.

Ama bende yayınlamıyorum, keyfim böyle tensip buyurdu!

Ne demişti Kahramanmaraş milli mücadelesinin manevi kahramanlarından Ali Sezai Hoca: Saygı, saygı karşılığıdır kumandan bey…  

Haberden bir bölüm: 

YAZININ DEVAMI İÇİN LİNKE TIKLAYIN: https://www.marasaktif.com/bak-hele-hele-makale,270.html

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
RewriteEngine On RewriteCond %{HTTPS} off RewriteRule ^(.*)$ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]